Facebook Pixel
Schimba in:

Contacteaza-ne!   Telefon: +40 213 266 014/015  |  E-mail: sales@citr.ro

Echipamente si stocuri folosite in prelucrarea componentelor de aluminiu

Proprietar: 595 SOLUTIONS SRL
Termen limita inscrieri: 20/10/2025 ora 15:00 - 10 zile
Data licitatiei: 21/10/2025 ora 15:00
Vanzator: contactati vanzatorul...
Cod anunt: CIT16924
Vezi si alte bunuri ale debitoarei 595 SOLUTIONS SRL

Consorțiul format din IDEVO SPRL și CITR Filiala Sibiu SPRL, în calitate de administrator judiciar al 595 SOLUTIONS SRL (în insolvenţă, in insolvency, en procedure collective), cu sediul în Brașov, str. Alunului, nr. 10, jud. Brașov, înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. J08/1356/2007, având CUI 21768355, scoate la vânzare în baza prevederilor Legii nr. 85/2014 și a AC din 06.05.2025 respectiv AC din 08.08.2025, următoarele:


 



  • 2 Pachete de stocuri folosite in prelucarea componentelor de aluminiu Prețul total de pornire la licitație este de 1.016.591 lei plus TVA. Bunurile se valorifică pe pachete.


 



  • Pachet echipamente cu vânzare individuală (garanție ING) Prețul total de pornire la licitație este de 910.228 Euro plus TVA. Bunurile se valorifică individual.


 



  • Pachet echipamente cu vânzare individuală (libere de sarcini) Prețul total de pornire la licitație este de 388.183 Euro plus TVA. Bunurile se valorifică individual.


 



  • Pachet IT (libere de sarcini)-vânzare la pachet. Prețul total de pornire la licitație este de 13.641 Euro plus TVA. Bunurile se valorifică la pachet.


 


Cu privire la TVA, se vor aplica prevederile legale în vigoare la data tranzacției.


 


Licitația va avea loc prin mijloace de comunicare la distanță în data de 21.10.2025, ora 15:00.


Garanţia de participare este de 10% din preţul de pornire, fără TVA. Garanția nu este purtătoare de TVA.


 


Prezentarea bunurilor şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii pentru participarea la licitaţie se regăsesc în Caietul de sarcini aferent procedurii de valorificare.


Acesta poate fi achiziționat de la administratorul judiciar (cost – 1.000 lei plus TVA), iar documentaţia de înscriere la licitaţie va trebui depusă în orice zi a săptămânii (24/7), cu cel puțin 24 de ore înainte de ora ținerii licitației, administratorului judiciar, în situația în care acestea se transmit prin mijloace de comunicare la distanță (online). În cazul în care documentele vor fi depuse fizic la sediul organizatorului licitației, acestea vor fi depuse în interiorul programului de muncă al administratorului judiciar.


Achiziționarea Caietului de sarcini este obligatorie pentru participarea la licitație.


Cei interesaţi pot obţine date suplimentare şi informaţii: la telefon 0737.023.872, pe adresa de e-mail bogdan.cordos@citr.ro și pe site-ul http://sales.citr.ro/